Τρίτη, 1 Σεπτεμβρίου 2015

Το τσάι και οι ευεργετικές του ιδιότητες : Τσα τσα τσάι!

 Τον χειμώνα σερβίρεται καυτό για τις παγωμένες νύχτες και το καλοκαίρι σερβίρεται παγωμένο για τις καυτές ημέρες.Φυσικά μιλάμε για το τσάι,ένα ρόφημα για το οποίο συνεχώς έρχονται στην επιφάνεια νέες έρευνες και μελέτες που επιβεβαιώνουν τις ήδη ευεργετικές του ιδιότητες.Με προέλευση από την Κίνα και εμπνευσμένο από τον Shen Nung το 2737 π.Χ,μετράει αρκετές χιλιάδες χρόνια ύπαρξης.Στην Ευρώπη μεταφέρθηκε το 1610 από τους Πορτογάλους και έπειτα πέρασε στην υπόλοιπη Ευρώπη,με αρχικές τιμές που άγγιζαν τα όρια του πανάκριβου.Στις μέρες μας,το τσάι αποτελεί ένα από τα πιο γνωστά ροφήματα σε λογικές τιμές πια.

  • Τύποι τσαγιού:
Το τσάι διαφέρει όσον αφορά στην περιοχή και τον ευρύτερο πολιτισμό,επομένως υπάρχει μία αρκετά μεγάλη ποικιλία από τσάι,που έχουν όμως ένα σημαντικό κοινό στοιχείο.Όσο και αν σας φαίνεται περίεργο,όλα προέρχονται από το ίδιο φυτό,απλά διαφέρουν στην επεξεργασία που επιδέχονται,όπως το πράσινο τσάι,το λευκό ή το μαύρο,το ουλόνγκ ή το κόκκινο.

  • Τι περιέχει ένα φλιτζάνι τσάι:
- Καφεΐνη(40γρ)
- Κατεχίνες
- Τανίνη
- Θεαφλαβίνες
  • Ευεργετικές ιδιότητες:
- Ενεργοποιεί το μεταβολισμό και βοηθάει στην απώλεια κιλών
- Χάρη στα αντιοξειδωτικά συστατικά που περιέχει,καταπολεμά τις βλαβερές ελεύθερες ρίζες
- Καταπολεμά τον καρκίνο
- Προλαμβάνει καρδιακά επεισόδια 
- Προλαμβάνει αρθρίτιδες και αυξάνει την πυκνότητα των οστών
- Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα
- Βελτιώνει τη στοματική υγιεινή
Βέβαια,κάθε τύπος τσαγιού έχει και τις δικές τους ευεργετικές ιδιότητες ξεχωριστά.
  • Μάθε επίσης:
  1. Με την κατανάλωση τριών φλιτζανιών καθημερινά για δύο εβδομάδες,αυξάνεται η συγκέντρωση φλαβονοειδών στο αίμα κατά 25%
  2. Το μαύρο τσάι λειτουργεί κυρίως ως τονωτικό-διεγερτικό
  3. Το πράσινο τσάι είναι πλούσιο σε φθόριο και καταπολεμά σημαντικά την τερηδόνα
  4. Η κατανάλωση πράσινου τσαγιού μειώνει κατά 50% την εμφάνιση γαστρίτιδας
  5. Κατατάσσεται ως η δεύτερη καλύτερη πηγή ενυδάτωσης μετά το νερό
  6. Ένα φλιτζάνι τσάι περιέχει περίπου τη μισή ποσότητα καφεΐνης από ένα φλιτζάνι καφέ
  7. Η υπερβολική ποσότητα μπορεί να προκαλέσει δυσκοιλιότητα και αϋπνία
  8. Να αποφεύγεται από άτομα που πάσχουν από υψηλή αρτηριακή πίεση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου