Πέμπτη, 24 Ιουλίου 2014

12 λόγοι για να ξεκινήσουμε πρωινό τρέξιμο : Ακόμα γυρνάς πλευρό;


 Ναι,γνωρίζουμε πόσο αναπαυτικό και μαλακό είναι το στρώμα και το μαξιλάρι σου,καθώς γνωρίζουμε και τη συχνή δικαιολογία σου ότι ο ύπνος είναι θεραπευτικός και απαραίτητος.Επίσης,γνωρίζουμε πόσο απολαυστικός είναι ο μυρωδάτος καφές που σε περιμένει στο μπαλκόνι ή στην ταράτσα σου.Δελεαστικές προτάσεις,όλοι ευχαριστημένοι,αλλά κάτι παίρνει παράταση και αυτό είναι η υγεία σου και όχι μόνο.
  Καθημερινά τρέχουμε για να προλάβουμε κάτι.Τρέχουμε να προλάβουμε το μετρό,το λεωφορείο ή το αεροπλάνο.Τρέχουμε να προλάβουμε το κουδούνι στο σχολείο,τον καθηγητή που ξεκίνησε το μάθημα του στο αμφιθέατρο,τον διευθυντή που σε λίγα λεπτά θα αντιληφθεί ότι αργήσαμε για πολλοστή φορά.Τρέχουμε να προλάβουμε τα καταστήματα πριν κλείσουν,το φίλο ή τη φίλη μας που μας περιμένει στο συντριβάνι,το έργο που ξεκίνησε στο σινεμά.Όλη η ζωή μας είναι ένα αδιάκοπο τρέξιμο που φυσικά δεν έχουμε το χρόνο να αντιληφθούμε και σίγουρα δεν είμαστε ευτυχισμένοι για αυτό.Ποιος ο λόγος λοιπόν να στερήσουμε από τον οργανισμό μας,από το σώμα μας και από το ψυχικό μας κόσμο,το εθελούσιο τρέξιμο,που στο κάτω κάτω το αξίζουν και πολύ περισσότερο το χρειάζονται;Η γυμναστική γενικότερα είναι μία από τις διεξόδους μας να αντιμετωπίσουμε το άγχος και τα προβλήματα που μας απασχολούν.Να καθαρίσουμε το μυαλό μας από εκείνα τα πράγματα που μας στερούν το να είμαστε ελεύθεροι και το να μη φοβόμαστε για αυτό που ακολουθεί.
  Σκοπός του άρθρου δεν είναι να σε πείσει να ξεκινήσεις κάτι,αλλά να σε κάνει να αλλάξεις λίγο γνώμη για αυτό που εσύ ονομάζεις ''πρωινό βασανιστήριο''.Ξέρουμε πόσο δύσκολο είναι να αλλάξεις τις συνήθειες σου,αλλά σκέψου και εσύ πόσο δύσκολο θα είναι να φτάσει η μέρα που,λόγω του ανθυγιεινού τρόπου ζωής σου,τα γόνατα σου θα λύνονται όταν θα θέλεις να σηκωθείς από την καρέκλα του υπολογιστή σου και η αναπνοή σου θα λιγοστεύει στο τρίτο σκαλοπάτι που θα ανέβεις.Γι αυτό ήρθε η ώρα να αλλάξεις τη ρουτίνα σου και να αρχίζεις να χτίζεις από τα θεμέλια,έναν καινούριο τρόπο ζωής.Ας ξεκινήσουμε από το πρωινό τρέξιμο..

  1. Κάψιμο θερμίδων και μείωση βάρους : Πώς θα μπορούσε το τρέξιμο να μην συμβάλει στο κάψιμο των θερμίδων και στη μείωση του βάρους;Είναι η αρχή όλως των αθλημάτων είτε έχουν πολλή κίνηση είτε ελάχιστη.Ο υψηλός καρδιακός ρυθμός το πρωί δίνει ερεθίσματα στον μεταβολισμό για να κάψετε περισσότερες θερμίδες νωρίτερα μέσα στην ημέρα.
  2. Είναι πιο εύκολο να τελειώνει η προπόνηση το πρωί : Επομένως όλη η μέρα είναι ελεύθερη για δουλειά και άλλες δραστηριότητες.
  3. Λέμε όχι στη γρίπη : Με το πρωινό τρέξιμο μειώνονται καταλυτικά οι πιθανότητες να νοσήσεις από γρίπη ή άλλες ασθένειες,κατά 18% σε σχέση με εκείνους που προτιμούν να μείνουν αγκαλιά με το μαξιλάρι τους.
  4. Βελτιώνεται η πνευματική οξύτητα για τις επόμενες ώρες : Εάν τρέχεις το πρωί,δεν θα  κάνεις πολλά λάθη στη δουλειά σου,θα αποκτήσεις καλύτερη αυτοσυγκέντρωση με αποτέλεσμα να είσαι πιο αποδοτικός.
  5. Μία καρδιά από χρυσάφι : Όσοι τρέχουν σε εβδομαδιαία βάση,έχουν 39% λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσουν προβλήματα αρτηριακής πίεσης,ενώ παράλληλα μειώνουν κατά 34% την χοληστερόλη στα αιμοφόρα αγγεία τους.Βελτιώνεται η κυκλοφορία του αίματος και μειώνεται ο κίνδυνος για καρδιακή προσβολή.
  6. Η πρωινή άσκηση μπορεί πιο εύκολα να γίνει συνήθεια : Απλά σκέψου πως το πρωί δεν υπάρχουν και τόσοι πολλοί παράγοντες που θα σε σταματήσουν να κάνεις τη γυμναστική σου.Έχεις έναν μόνο εχθρό και αυτός είναι ο ύπνος.
  7. Το πρωί έχει κατώτερα επίπεδα ατμοσφαιρικής πίεσης : Δεν κινείται σχεδόν τίποτα,είσαι εσύ και αυτή η απίστευτη φρεσκάδα των πράσινων φ(ύλ)λων σου και συμμάχων σου.
  8. Βελτιώνει τη μνήμη : Ναι το πρωινό τρέξιμο βελτιώνει τη μνήμη και συγκεκριμένα,η  Αμερικανική Γηριατρική Εταιρεία επιμένει πως οι γυναίκες που άρχισαν να τρέχουν από μικρή ηλικία,παρουσιάζουν πολύ μικρά ποσοστά άνοιας μεγαλώνοντας.
  9. Λαμπερή επιδερμίδα : Και αυτό οφείλεται στην αποβολή των τοξινών μέσα από τον ιδρώτα.Η γυμναστική φυσικά αυξάνει τη κυκλοφορία του αίματος και βελτιώνει τη μεταφορά θρεπτικών ουσιών σε όλο το σώμα.
  10. Ισχυροποιεί το ανοσοποιητικό σύστημα : Ναι,σύμφωνα με έρευνες το πρωινό τρέξιμο σε προστατεύει από τυχόν κρυολογήματα,από αλλεργίες και από πόνους στην πλάτη.
  11. Δυναμώνει τα οστά : Σύμφωνα με πολλές μελέτες πανεπιστημίων,οι αθλητές που κάνουν δρομικά αγωνίσματα,έχουν καλύτερη οστική μάζα από αυτούς που κάνουν κάποια αερόβια άσκηση.
  12. ΜΑΚΡΟΖΩΙΑ : Τα άτομα που τρέχουν 2,5 περίπου ώρες την εβδομάδα, μειώνουν τον κίνδυνο θανάτου σε νεαρή ηλικία μέχρι και 19%.Και σκεφτείτε ότι αυτό το ποσοστό μπορεί να αυξηθεί εάν κάποιος τρέχει πολλές περισσότερες ώρες την εβδομάδα.

Carpe diem και θυμήσου ότι η καλή ημέρα από το πρωί φαίνεται!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου