Κυριακή, 8 Ιουνίου 2014

10 προτάσεις για το πρωινό μας γεύμα : Break the fast!



  Ένα πλούσιο πρωινό βοηθά στην καλύτερη δυνατή λειτουργία του οργανισμού, σωματική και πνευματική, δίνοντας τη δυνατότητα να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις των καθημερινών δραστηριοτήτων.Το πρωινό αποτελεί, αναμφισβήτητα, το σημαντικότερο γεύμα όλων μας! Δεν είναι τυχαίο το ότι ο Αγγλικός όρος για το πρωινό («breakfast») σημαίνει «σπάσιμο της νηστείας» («break the fast»). Ο οργανισμός, μετά την ολονύκτια νηστεία και αφού έχει καταναλώσει όλη την αποθηκευμένη ενέργεια, έχει ανάγκη νέα εφόδια για να μπορέσει να ξεκινήσει σωστά την μέρα του.Ας ξεκινήσουμε :

  1. Ομελέτα με λαχανικά και άπαχη γαλοπούλα
  2. 2 κράκερ ολικής άλεσης με μία φέτα γαλοπούλα,μισό φλιτζάνι τυρί cottage και ένα μικρό φρούτο εποχής
  3. Δημητριακά βρώμης με γάλα και τριμμένο καρύδι
  4. Τοστ ολικής άλεσης με 1 φέτα γαλοπούλα και 1 φέτα τυρί light
  5. 1 γιαούρτι 2% με 2 κουταλιές της σούπας μούσλι και ένα μικρό φρούτο εποχής
  6. 1 αραβική πίτα με ένα αυγό,μία φέτα τυρί light και λαχανικά επιλογής)
  7. Smoothy από 1 φλιτζάνι γάλα,δύο μέτρια φρούτα και προαιρετικά 5-10 γραμμάρια πρωτεΐνη γάλακτος
  8. Ένα ποτήρι από διάφορα φρούτα χτυπημένα στο μπλέντερ και 2 φέτες ψωμί ολικής αλέσεως με βούτυρο και μέλι
  9. Πολύσπορο ψωμί με λίγο φυστικοβούτυρο, κομματάκια μπανάνας, σταφίδες και 1 ποτήρι γάλα χαμηλών λιπαρών
  10. Δημητριακά ολικής άλεσης αναμειγμένα με ξηρούς καρπούς, αποξηραμένα φρούτα και 1 ποτήρι γάλα ή γιαούρτι χαμηλών λιπαρών
  Γιατί πρέπει να τρώμε πρωινό ;

1. Αυξάνει το μεταβολισμό μας
2. Ενισχύει την πρόσληψη μας σε θρεπτικά συστατικά (κυρίως ασβέστιο, σίδηρο και μαγνήσιο)

3. Έλεγχος του βάρους μας
4. Βοηθάει στην αποφυγή υπερβολικής πρόσληψης τροφής κατά τη διάρκεια της ημέρας, μειώνοντας την πείνα
5. Έχουμε καλύτερη μνήμη και συγκέντρωση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου