Κυριακή, 22 Ιουνίου 2014

10+1 συμβουλές για ''κάψιμο'' λίπους : Θα το κάψουμε!

  


 Παρόλο που το καλοκαίρι έχει ήδη μπει,οι περισσότεροι παραπονιούνται συνεχώς για το λίπος που δεν έχουν προλάβει να κάψουν,και γενικότερα για την εμφάνιση του σώματός τους.Φυσικά και το γυναικείο φύλο είναι το πιο ταλανιζόμενο,γκρινιάζοντας ακατάπαυσταΑπειλούν με αποχή από τις παραλίες ή με την προϋπόθεση να καλύπτονται από ένα μεγάλο ύφασμα,που το λένε παρεό.Οι άνδρες έχουν κι αυτοί τα θέματά τους,αλλά δεν το ψάχνουν ιδιαίτερα πολύ.
 Σύμφωνα με το διαιτόλογο Νικόλαο Κριαρά : ''Οι διαιτώμενοι παραπονιούνται ότι η ζυγαριά κόλλησε,αλλά στη λιπομέτρηση τα αποτελέσματα είναι θετικά.Είναι πολύ πιο σημαντικό να μειωθεί το σωματικό λίπος,παρά να μειωθεί το σωματικό βάρος,το οποίο μπορεί να είναι πρόσκαιρο''.Φυσικά,το ''κάψιμο'' λίπους δεν είναι και η πιο εύκολη υπόθεση για κάποιον.Αλλά είναι δεδομένο πως αν καταφέρεις και μπεις στο μονοπάτι του κατάλληλου διατροφικού και προπονητικού προγράμματος,μπορείς να έχεις τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα.Το Favorito συγκέντρωσε αυτές τις πολύτιμες συμβουλές και σας τις παρουσιάζει.



  1. Καταναλώστε νερό : Έχουμε αναφερθεί πολλές φορές στο νερό και στα οφέλη του.Νερό,νερό,νερό.Εμπεδώστε το και βάλτε το μέσα στην καθημερινότητά σας.Αρκετές έρευνες,έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η κατανάλωση νερού μπορεί να αυξήσει το ρυθμό με τον οποίο οι άνθρωποι ''καίνε'' θερμίδες,κατά 30% μετά από κατανάλωση μισού λίτρου.
  2. Επέλεξε έξυπνα σνακ : Ο καλύτερος τρόπος για να διώξεις το αίσθημα της πείνας είναι να ενσωματώσεις στο καθημερινό πρόγραμμα διατροφής σου ανάμεσα στα γεύματα σου,υγιεινά σνακ.Πλούσια σε πρωτεΐνες όπως γιαούρτι ή βραστό αυγό,ή πλούσια σε φυτικές ίνες όπως μπάρες δημητριακών ή ωμά λαχανικά.
  3. Μη βιάζεσαι όταν τρως : Το αργό και καλό μάσημα είναι το Α και το Ω για σωστή διατροφή.Δεν σε κυνηγά κανείς,γι αυτό μάσησε τα τρόφιμα επιμελώς και εστίασε σε αυτό που τρως.Η ώρα του φαγητού είναι ιερή ώρα και καλό θα ήταν να της δίνεις λίγη σημασία παραπάνω.Είναι πραγματικά η πιο θανάσιμη ''διατροφική'' εντολή που μπορεί να δώσει ο εγκέφαλός σου.
  4. Ένα μήλο την ημέρα : Γέμισε το ψυγείο σου με μήλα(πράσινα,κόκκινα,κίτρινα) και ξεκίνησε.Φάε ένα μήλο πριν το γεύμα σου και είναι σίγουρο πως θα νιώσεις το αίσθημα πληρότητας και δεν θα γίνουν υπερβολές κατά τη διάρκεια του γεύματος.
  5. Μη ξεχνάς την πρωτεϊνη : Η πρωτεΐνη είναι αυτή που θα προστατέψει τους μύες σου.Να θυμάσαι πως ο στόχος δεν είναι να ατροφήσουν οι μύες σου,αλλά να μειωθεί το λίπος στο σώμα σου.Είναι αυτές που αυξάνουν τον βασικό σου μεταβολισμό,γι αυτό θα πρέπει να τις έχεις στο καθημερινό σου πιάτο.Δοκίμασε λοιπόν μεγαλύτερες μερίδες άπαχης πρωτεΐνης,όπως άπαχο κρέας,ψάρια,οστρακοειδή,αυγά και γαλακτοκομικά.
  6. Γαλλικό SAVOIR VIVRE : Μην ξεκινάς το γεύμα σου με το κυρίως πιάτο.Ετοίμασε μία νόστιμη και ελαφριά σαλάτα για πρώτο πιάτο.Θα δεις ότι η ποσότητα που θα φας στο κυρίως πιάτο,θα είναι αισθητά μικρότερη.
  7. Θα φάμε και θα πιούμε : Ωραία.Τώρα αντέστρεψε τη φράση.Ένα μεγάλο ποτήρι λαχανικών ή δροσιστικού νερού ή και χυμού φρούτων 10 λεπτά πριν καθίσεις στο τραπέζι,θα σε κάνει να φας λιγότερο.
  8. Μη διαλέγεις το εύκολο μονοπάτι : Τα φαγητά εκείνα που απαιτούν περισσότερο χρόνο αλλά και κόπο από εσένα για να καταναλωθούν,είναι η καλύτερη επιλογή.Φαντάσου μία σαλάτα ή το ψάρι με κόκαλα,τρόφιμα τα οποία δεν μπορούν να καταναλωθούν βιαστικά και θα σε αναγκάσουν να τρως πιο αργά.Θα αισθανθείς πιο γρήγορα χορτάτη.
  9. Αύξησε φρούτα και λαχανικά : Εκτός από τις πολλές ευεργετικές τους ιδιότητες,είναι πλούσια σε νερό για ενυδάτωση και προστασία.Επιπλέον παρέχουν και μπόλικες βιταμίνες.
  10. Το πρωί με ξυπνάς με push ups : Οι ειδικοί το έχουν τονίσει χιλιάδες φορές.Το λίπος καίγεται καλύτερα το πρωί.Έρευνα απέδειξε ότι ο μεταβολικός ρυθμός αυξάνεται και λειτουργεί σε μέγιστα επίπεδα όταν η φυσική δραστηριότητα είναι στο σύντομο διάστημα της αφύπνισης" εξηγεί ο κ. Κριαράς. 
  11. ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ : Είναι πλέον γνωστό.Ο number one τρόπος να κάψεις λίπος,να πεις αντίο στο τοπικό πάχος και να διώξεις τη χαλάρωση είναι η γυμναστική.3 φορές την εβδομάδα, ένα πρόγραμμα διάρκειας 45 λεπτών είναι αρκετό ώστε να διατηρήσεις τον μεταβολικό σου ρυθμό σε υψηλά επίπεδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου